سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سرپرستی ونمایندگی روزنامه قدس در اصفهان وگلپایگان
صفحه ی اصلی |شناسنامه| ایمیل | پارسی بلاگ | وضعیت من در یاهـو  RSS  |  Atom  |
اوقات شرعی
رهسپار در جستجوی دانش، مانند مجاهد در راه خداست . [امام علی علیه السلام]
» آمارهای وبلاگ
کل بازدید :41311
بازدید امروز :1
بازدید دیروز :4
» درباره خودم
سرپرستی ونمایندگی روزنامه قدس در اصفهان وگلپایگان
مدیر وبلاگ : حاج سعید عرفان منش و وحید اعظمی[15]
نویسندگان وبلاگ :
سعید عرفان منش
سعید عرفان منش (@)[0]

وحیداعظمی گلپایگانی
وحیداعظمی گلپایگانی (@)[0]


تارنگار روزنامه قدس(سرپرستی اصفهان)و(نمایندگی وویژه نامه قدس گلپایگان)به همراه درج اخبار کشوری واستان اصفهان وهمچنین شهرستان گلپایگان)با مدیریت وهمکاری مهدی عرفان منش(اصفهان)و وحید اعظمی(گلپایگان)
» لوگوی وبلاگ
سرپرستی ونمایندگی روزنامه قدس در اصفهان وگلپایگان
» لوگوی دوستان










» اشتغال 80 درصد کارآموزان مراکز فنی و حرفه ای

راه اندازی کوره سوم ذوب آهن اصفهان-اشتغال 80 درصد کارآموزان مراکز فنی و حرفه ای

راه اندازی کوره سوم ذوب آهن اصفهان

  اصفهان - خبرنگار قدس: با انجام تعمیرات اساسی و راه اندازی کوره سوم ذوب آهن اصفهان، سهام این شرکت از ارزش بیشتری برخوردار می شود.مدیر عامل ذوب آهن اصفهان در آستانه عرضه سهام این شرکت در بورس گفت: امسال تعمیرات مهم و اساسی مانند تعمیرات فولاد سازی و کوره های بلند را پیش رو داریم که با انجام آنها و راه اندازی کوره بلند شماره3 بتدریج شرایط ذوب آهن مطلوبتر می شود و سهام آن از ارزش بالایی برخوردار می گردد.سبحانی گفت: وضعیت اقتصادی شرکت با راه اندازی طرح توازن متحول می شود و برخی از پروژه های این طرح در سال جاری راه اندازی می شود، اما تأثیر آن در سال مالی آینده معلوم می شود.

رئیس اداره کل مدارس عالی فنی و حرفه ای کشور اعلام کرد؛
اشتغال 80 درصد کارآموزان مراکز فنی و حرفه ای

  اصفهان - خبرنگار قدس: بیست و یکمین دوره مسابقات علمی، کاربردی دانشجویان دانشکده های فنی و حرفه ای سراسر کشور به میزبانی اصفهان برگزار شد.
در این مراسم رئیس اداره کل مدارس عالی فنی و حرفه ای کشور گفت: هدف ما تقویت توان و بنیه علمی و فرهنگی دانشجویان مراکز آموزش عالی و فراهم کردن زمینه های تعامل و تحول در مسایل علمی دانشجویان می باشد.
حمید حسینی به تعداد 600 هزار نفر شرکت کننده اشاره کرد و افزود: از این تعداد با توجه به ظرفیت ما، 60 هزار دانشجو در این مجموعه پذیرش می شوند.
وی همچنین به مجوز پذیرش 200 عضو هیأت علمی از طرف وزارت علوم در رشته های فنی و حرفه ای اشاره کرد و گفت: 80 درصد افراد آموزش دیده در 162 آموزشکده فنی و حرفه ای کشور جذب بازار کار شده اند که در کاهش معضل بیکاری گام مثبتی به حساب می آید.
در این مراسم رئیس آموزش دانشکده شهید مهاجر اصفهان گفت: با توجه به 150 آموزشکده در سراسر کشور، تاکنون 850 دانشجو پذیرش شده اند که پذیرش این دانشجویان برای اولین بار با استفاده از فناوری به طور الکترونیک و سرعت بالا در اصفهان صورت گرفته است.




حاج سعید عرفان منش و وحید اعظمی:: 87/5/1:: 2:47 عصر | نظرات دیگران ()